سبک زندگی, وبلاگ

مقاله بهترین دستگاه های آبمیوه گیری در ایران از 93 تا 99

مقاله بهترین دستگاه های آبمیوه گیری در ایران از 93 تا 99

مقاله بهترین دستگاه های آبمیوه گیری در ایران از 93 تا 99

ما در این مقاله سعی داریم تا شما را در انتخاب بهترین آبمیوه گیری کمک کنیم.امروزه لزوم حضور یک دستگاه آبمیوه گیری یا حداقل یک دستگاه آب مرکبات گیری در منزل بر هیچکس پوشیده نیست.

با بالارفتن سطح کیفیت زندگی مدرن و اهمیت سلامت افراد خانواده به ویژه فرزندانمان ، وجود یک دستگاه آبمیوه گیری استاندارد و با کیفیت که سال های سال در آشپرخانه به کدبانو خدمت کند ، یک امر ضروری است.

از یکسو هم در بازار انواع و اقسام آبمیوه گیری ها وجود دارند که انتخاب درست را سخت می‌کنند و عملا ممکن است زرق و برق آن ها در بازار و شرایط فروش متنوع این دستگاه ها ، شما را در هنگام خرید سردرگم کنند.

مقاله بهترین دستگاه های آبمیوه گیری در ایران از 93 تا 99

راهنمای خرید بهترین دستگاه آبمیوه گیری برای منزل

ما در مجموعه اف بی کالا ، پس از مطالعات و تحقیقات جامع برروی جامعه آماری مشتریان خود در بازه سال های 93 تا 99 به نتایجی دست یافتیم که می تواند به شما در امر خرید یک دستگاه آبمیوه گیری مناسب کمک کند.

در این سال ها ما با بررسی نظرات مشتریان خود ( پس از خرید دستگاه های آبمیوه گیری ) ، با در نظر گرفتن این فاکتورها تحقیقات خود را شروع کردیم:

 سلیقه ایرانی ، قدرت خرید مردم ، نیازهای یک خانواده با جمعیت متوسط و درصد رضایتمندی مشتریان از خرید یک دستگاه ابمیوه گیر خاص ، توانستیم واردات دستگاه های آبمیوه گیری را به سمت رضایت مشتریان اف بی کالا جهت ببخشیم.

شاید تا بحال همچین اقدامی توسط هیچ یک از فروشگاه های لوازم خانگی اینترنتی صورت نگرفته باشد ولی مجموعه اف بی کالا با مدیریت جناب آقای مهندس بوستانچی این رویکرد را در سیاست بازاریابی و فروش خود اتخاذ نمودند و به حمدالله نتایج چشمگیری هم در درصد رضایتمندی مشتریان فروشگاه داشته است.

پس در همین ابتدای مقاله این اطمینان خاطر را به شما میدهیم که هر کدام از دستگاه های آب میوه گیری و دستگاه های آب مرکبات گیری مجموعه اف بی کالا ، که در سایت موجود می بینید ، از تمام این فیلتر ها رد شده تا در لیست فروش در این سایت قرار بگیرند.

در ذیل می توانید یک لیست از محبوب ترین و استاندارد ترین دستگاه های آبمیوه گیری ارزان قیمت را ببینید و با کلیک بروی هر کدام از آنها جزئیات دقیق آن محصول را ببینید.

بهترین دستگاه های آبمیوه گیری منتخب توسط کاربران در تحقیقات از سال 93 تا 99

یکی دیگر از نتایج جالب این تحقیقات رغبت به خرید برخی برندهای دارای جنس با کیفیت ، خدمات پس از فروش ، گارانتی مطمئن و قیمت ارزان بوده که مشخصا این جامعه آماری این برند ها را خریداری کرده و رضایت صد از صد را نسبت به سایر برند ها داشته اند.

شایان ذکر است که در ابتدای شروع تحقیقات تقریبا تمامی برندهای محصولات لوازم خانگی در لیست ما وجود داشتند از جمله برند های مثل بوش، دلونگی، همیلتون ،  دوو سامسونگ، بلک اندیکر و … که با وجود محصولات فیک در بازار از لیست ما خارج شده و یا علی رغم تبلیغات ، پس از فروش امتیاز کامل را نگرفته اند.

آبمیوه گیری المپیا 

آبمیوه گیری دسینی

آبمیوه گیری مونتینی

آب مرکبات گیری فوما ( Fuma )

برند فوما که اصالتا یک برند ژاپنی است که دارای قیمت های رقابتی هست و توسط مجموعه اف بی کالا مستقیما وارد ایران شده ، یکی از این پدیده های پر فروش می باشد.

ابمیوه گیری برند نوا ( Nova )

این برند هم همانند برند فوما اصالتا یک برند ژاپنی است که دارای قیمت های رقابتی هست و توسط مجموعه اف بی کالا مستقیما وارد ایران شده و میزان رضایت کاملی را داشته و به همین دلیل در لیست بهترین های ما قرار گرفته است.

مقاله بهترین دستگاه های آبمیوه گیری در ایران از 93 تا 99

نکته : این تحقیقات که توسط مجموعه اف بی کالا انجام شده ، فقط بر روی محصولات لوازم خانگی این برندها بوده و ارتباطی به سایر محصولات این شرکت ها ندارد.

شاید این برندها در سایر محصولات خود این کیفیت صد در صدی لوازم خانگی را نداشته باشند و این مقاله ضمانت کیفیتی برای آن دسته از محصولات نیست.چون لزوما تحقیقاتی روی آن دسته از محصولات غیر از لوازم خانه و آشپزخانه انجام نداده ایم.

مقاله بهترین دستگاه های آبمیوه گیری در ایران از 93 تا 99

دوباره تاکید میگردد محصولاتی که در بالا لیست آن ها را مشاهده میکنید  ، مورد تحقیق قرار گرفته (از سال 93 تا99 ) و در چک لیست عملکرد نمره کامل را گرفته اند .

آبمیوه گیری پرس سرد یا عصاره گیر چیست و چه فوایدی دارد تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید؟

مقاله بهترین دستگاه های آبمیوه گیری در ایران از 93 تا 99

تست کردن یک دستگاه ابمیوه گیری در منزل با انجام این آزمایشات : 

شما هم در منزل میتوانید با انجام برخی آزمایشات دستگاه آبمیوه گیری خود را یک بررسی اجمالی داشته باشید.دستگاه ابمیوه گیری خود را روشن نموده و این فاکتور ها را بررسی نمایید.

لرزش و صدای دستگاه آبمیوه گیری:

بهتر است آبمیوه گیری ای انتخاب کنید که سر و صدا و حتی لرزش کمتری داشته باشد. هیچ کس دلش نمی خواهد که در ازای نوشیدن یک لیوان آب میوه از شدت لرزش و سر و صدای آبمیوه گیری اش سرسام بگیرد! البته باید این را بگوییم که برای آنکه میزان صدا و لرزش آبمیوه گیری تان را به حداقل برسانید می توانید آن را بر روی یک سطح صاف و بدون حرکت قرار دهید.

قدرت دستگاه آبمیوه گیری:

قدرت یک دستگاه آبمیوه گیری شما می تواند بر اساس میزان استفاده شما تغییر کند. به طور کلی می توان گفت که دستگاه های آبمیوه گیری از حداقل 600 وات شروع می شوند و در مدل های قوی تر نیز به 1500 وات می رسند.

سرعت آبمیوه گیری:

سرعت آبمیوه گیری به چرخش موتور دستگاه مرتبط می شود. به این معنا که هر چه در سرعت چرخش موتور بیشتر باشد انتظار می رود که اب میوه گیری شما کار خود را سریع تر انجام دهد.

جنس تیغه دستگاه:

معمولا برای ساخت تیغه ها از اجناسی مثل فولاد، پلاستیک و یا تیتانیوم استفاده می شود.تیغه آبمیوه گیری شما در انتخاب این دستگاه اهمیت بسیار زیادی دارد. 

این امر طبیعی است که تیغه هایی که از جنس پلاستیک هستند مقاومت کمتری داشته باشند و در مقابل، تیغه های تیتانیوم و فولادی حرف اول را بزنند!

میزان مصرف انرژی در ساعات اوج مصرف:

برای آنکه بتوانید این مورد را به خوبی بررسی کنید باید به توان مصرفی و دستگاه و یا همان قدرت موتور دقت کنید. برای این کار می توانید تا حدودی از برچسب مصرف انرژی که در دستگاه وجود دارد استفاده نمایید.

جنس بدنه:

وزن یکی از آیتم هایی است که با جنس بدنه دستگاه آبمیوه گیری شما مرتبط است به طور کلی معمولا بدنه دستگاه های آبمیوه ساز را از جنس استیل و یا پلاستیک می سازند.

گاهی هم از تلفیق این دو برای بدنه آبمیوه گیری بهره گرفته می شود. در نهایت می توان گفت که این دو جنس از نظر استحکام تفاوت زیادی با هم ندارند.

ظرفیت گرفتن آب از میوه ها:

اگر آشپزخانه بزرگی دارید ، یا اگر خانواده پرجمعیتی هستید ، یک وسیله بزرگتر را انتخاب کنید ، یک آبمیوه گیری با ظرفیت 2-5 لیتر زندگی شما را آسان تر می کند. اما اگر فضا ندارید ، یا فقط هفته ای یک یا دو بار آبمیوه گیری می کنید ، انتخاب ظرفیت 1 تا 5 لیتری احتمالاً بهترین گزینه است. این دستگاه فضای آشپزخانه کمتری اشغال خواهد کرد ، در حالی که هنوز هم تمام عملکردهای یک مدل بزرگتر را ارائه می دهد.

سایر مطالب وبلاگ اف بی کالا

جدول محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *