آموزشی

رویه بازگشت کالا

اف بی به منظور آسودگی خاطر و رضایتمندی هر چه بیشتر مشتریان، سرویس 3 روزه مهلت تست و تضمین تعویض کالا رادر نظر گرفته است.

این سرویس امکان تعویض یا استرداد کالا را در صورت مغایرت کالای خریداری شده با اطلاعات مندرج در سایت، آسیب های فیزیکی ناشی از حمل و نقل و همچنین انصراف از خرید را طبق شرایط ذیل در اختیار مشتریان محترم قرار می دهد.

مغایرت کالای خریداری شده با اطلاعات سایت: در شرایطی که کالای خریداری شده از لحاظ مشخصات ظاهری به عنوان نمونه رنگ کالا، با سفارش ثبت شده توسط کاربر و یا با اطلاعات مندرج در سایت اختلاف داشته باشد، امکان تعویض و یا استرداد کالا در صورتی و جود دارد که مغایرت ظاهری و فیزیکی مانند رنگ که بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است.

حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا به واحد خدمات پس از فروش اف بی اطلاع داده شود و همچنین کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

 در صورت مغایرت فنی هم امکان تعویض و یا استرداد کالا در حالتی وجود دارد که مغایرت حداکثر تا 3 روز کاری پس از دریافت کالا به واحد خدمات پس از فروش اف بیاطلاع داده شود و همچنین کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

 شایان ذکر است در صورتی که امکان تشخیص مغایرت کالا بدون باز کردن بسته بندی وجود داشته باشد ، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در حالتی وجود دارد که کالا از بسته بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

پس از دریافت کالا توسط واحد خدمات پس از فروش  اف بی و تایید درخواست مشتری، درصورتیکه نیاز به استرداد وجه باشد حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد. هزینه های ارسال کالا در صورت تایید مغایرت کالای خریداری شده با اطلاعات سایت بر عهده اف بی خواهد بود.

 برای ارسال کالا به اف بی لازم است کالا به خوبی بسته بندی شده و تمامی لوازم جانبی به همراه فاکتور خرید به همراه آن فرستاده شوند.

در غیر این صورت تا تکمیل کردن موارد فوق اقدامی از طرف اف بی صورت نخواهد گرفت. برای هماهنگی با واحد خدمات پس از فروش  اف بیبا شماره 88141466تماس حاصل نموده و یا از طریق ارسال ایمیل در قسمت تماس با ما اقدام نمایید.

انصراف از خرید: در صورتیکه انصراف از خرید مشتری پیش از ارسال کالا باشد، امکان تعویض کالا یا استرداد وجه با هماهنگی بخش پیگیری سفارشات اف بی وجود دارد.

 اگر انصراف از خرید مشتری پس از ارسال کالا یا دریافت مشتری باشد، خریدار حداکثر تا 3 روز کاری مهلت دارد تا مراتب امر را به اطلاع بخش خدمات پس از فروش اف بی برساند.

در این حالت در صورتی امکان برگرداندن، انتخاب مجدد و تعویض کالا وجود دارد که کالا در شرایط و بسته بندی اولیه خود پلمپ باشد و از آن استفاده نشده باشد. در چنین مواردی هزینه ارسال کالا تماما بر عهده مشتری خواهد بود.

پس از دریافت کالا توسط واحد خدمات پس از فروش اف بی و تایید درخواست مشتری، درصورتیکه نیاز به استرداد وجه باشد حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد. برای ارسال کالا به اف بی لازم است کالا به خوبی بسته بندی شده و تمامی لوازم جانبی به همراه فاکتور خرید به همراه آن فرستاده شوند.

در غیر این صورت تا تکمیل کردن موارد فوق اقدامی از طرف اف بیصورت نخواهد گرفت. برای هماهنگی با واحد خدمات پس از فروش اف بی با شماره 88141466تماس حاصل نموده و یا از طریق ارسال ایمیل در قسمت تماس با ما اقدام نمایید.

آسیب های فیزیکی ناشی از حمل و نقل: اف بی به نمایندگی از مشتریان مسولیت تحویل سفارش به شرکت های حمل و نقل معتبر و اخذ رسید را عهده دار می باشد و با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد تمامی مرسولات، کلیه مسولیت های آسیب های فیزیکی ناشی از حمل و نقل متوجه شرکت های حمل و نقل می باشد و پیگیری موارد مذکور بر عهده مشتریان خواهد بود.

در صورتیکه آسیب های ناشی از حمل و نقل در لحظه قابل مشاهده است و یا بسته بندی کالا در زمان حمل دچار آسیب شده است، شما می توانید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید تا برای بررسی به اف بی عودت داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *